سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سازنده هود صنعتی

 

هود صنعتی:

یکی از الزامات اصلی در طراحی یک رستوران موفق، سیستم تهویه سالم است. تمامی رستوران ها  باید یک سیستم تهویه مانند هود صنعتی داشته باشند. هود صنعتی با طراحی مهندسی شده که از ابتدای طراحی تا پایان کاربرد ها در پروژه بوده و کاربرد های مختلف را هماهنگ کرده و سرمایه گذار را هدایت می کند. برای ایجاد یک محیط راحت در فضای استراحت یک رستوران، تهویه آشپزخانه باید به خوبی رفع شود. اولین و مهمترین تجهیزات تهویه آشپزخانه بدون شک هود های صنعتی هستند. یک هود صنعتی خوب انتخاب شده و قرار داده شده از خروج دود جلوگیری می کند و مشکل تحت کنترل باقی می ماند. پس از خروج دود از هود، همه چیز سخت تر می شود و هیچ تهویه آشپزخانه با این فرض طراحی نشده است. رستوران ‌ها و سایر آشپزخانه‌ های صنعتی، چربی، دود و سایر آلاینده‌ های مضری را که تولید می‌ کنند از طریق یک سیستم جذب منبع که در بیشتر موارد شامل هود صنعتی است تمایل به فیلتر کردن این اگزوز قبل از اینکه اجازه داده شود هوای بیرون را آلوده کند وجود داشته باشد. هود صنعتی ، تجهیزات ضروری در یک آشپزخانه صنعتی با حجم پخت و پز زیاد است. این تجهیزات صنعتی برای تخلیه بو و بخار حاصل از آماده سازی های مختلف در آشپزخانه طراحی شده است. در واقع، آنچه که هود صنعتی را از هود های معمولی و خانگی متمایز می کند این است که موتور یکپارچه ندارد. موتور هود صنعتی در اتاق دیگری یا حتی بیرون قرار دارد و توسط سیستم های کانالی به هود متصل می شود.

مزایا هود صنعتی:

از آنجایی که آشپزخانه‌ های سطحی سطوح بالایی از گرما و آلاینده‌های هوا را تولید می‌کنند، عملکرد مناسب سیستم تهویه برای یک آشپزخانه صنعتی و رستوران مرتبط با آن به منظور عملکرد صحیح و بهداشتی بسیار مهم است. برای داشتن هود صنعتی موثر قبل از ساختار و اندازه آن، باید محل قرارگیری وسایل آشپزی را در زیر آن برنامه ریزی کرد. انواع تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه صنعتی، همراه با اندازه و مکان تجهیزات، انواع هود های صنعتی را که باید در آشپزخانه مستقر شوند تا از تهویه مناسب اطمینان حاصل شود، موفقیت کسب و کار شما تایید می کند. آشپزخانه های صنعتی باید از استاندارد بالایی از تمیزی برخوردار باشند تا به نفع کارمندان و کسانی باشد که در رستوران غذا می خورند. علاوه بر آلودگی و سایر مسائل بهداشتی، ایمنی افراد داخل و اطراف یک آشپزخانه صنعتی نیز می تواند در صورت عدم رعایت روش های مناسب به خطر بیفتد. یکی از موارد نگرانی خاص هود صنعتی و هواکش آشپزخانه است که اگر به درستی تمیز و نگهداری نشود، خطرات جدی ایجاد می کند.

هدف هود صنعتی به دام انداختن چربی و دود است. از این رو دقیقاً بالای سطوح پخت و پز در آشپزخانه های صنعتی  قرار دارد. از آنجایی که هود لایه ‌هایی از خاک را جمع می‌کند.بخار های پخت و پز اغلب منشأ بو ها و گرمای شدید هستند که گاهی اوقات سرسخت هستند. اولین کار یک هود صنعتی این است که بو و بخار مواد آماده شده را که از وسایل مختلف پخت و پز در آشپزخانه مانند فر و اجاق گاز خارج می شود، هدایت کند.تمیز کردن هود صنعتی باعث بهبود تهویه دود و سایر بو ها در آشپزخانه شما می شود. اگر سیستم هود صنعتی شما با گریس و کثیفی دیگر مسدود شده باشد، از گردش هوا جلوگیری می کند. تهویه بهتر فضای شما را خوشبو نگه می دارد و آن را به محیط کاری راحت تری برای کارمندان آشپزخانه تبدیل می کند.

یک آشپزخانه صنعتی کثیف به دلیل حجم بالای رطوبت و گرما، محل رشد باکتری ها، ویروس ها و کپک ها است. انتشار ذرات خطرناک را می توان با نصب یک هود صنعتی به راحتی برطرف کرد.

هود صنعتی همچنین اجازه می دهد تا بخارات در آشپزخانه صنعتی تخلیه شوند. در واقع، سطح رطوبت در اتاق می تواند با پخت و پز و آب جوش به سرعت افزایش یابد. گسترش رطوبت در آشپزخانه صنعتی می تواند منجر به ایجاد کپک بر روی دیوار ها و درز کاشی ها، تشکیل قارچ، لجنبوی بد و..... شود. تجمع رطوبت در آشپزخانه صنعتی حتی می تواند به سلامت کاربران آسیب برساند.

مشخصات هود صنعتی:

انتخاب یا طراحی یک هود صنعتی یک فرصت عالی برای استفاده از چیزی است که همه چیز در مورد عملکرد است و آن را زیبا و یک نقطه کانونی می کند. هود صنعتی به یکی از مهم ترین عناصر یک آشپزخانه زیبا تبدیل شده است. هود صنعتی معمولا از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. برخلاف هود های خانگی و.... موتور یکپارچه ندارد. در نتیجه، ادغام یک موتور هود صنعتی به دنبال نصب در اتاق دیگر یا خارج از ساختمان انجام می شود. برای انجام این کار، سیستم اتصال بین موتور و هود توسط یک سیستم کانال متصل می شود. بنابراین، هود صنعتی بدون موتور باید با جعبه یا برجک های تهویه ترکیب شود. به یاد داشته باشید که هود صنعتی مکش بیشتری دارد. بنابراین، بخارات، چربی ها و بخار های پخت و پز بهتر بازیافت می شوند.

هود صنعتی از بهترین کیفیت فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این هود صنعتی برای صنعت هتل داری در مورد استخراج گاز از آشپزخانه های صنعتی انتظارات شما را برآورده می کند، هود های صنعتی در ابعاد و ظرفیت مختلف نظیر 1000، 1500، 2000، 2500 و 3000 و.. میلی متر و با لوارم جانبی و اتصالات لازم عرضه می شود.

 

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو هود صنعتی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. هود صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هود صنعتی، فرآیند تولید هود صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت هود صنعتی، به وبسایت هود صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های 02144374283 و 09128299793 در ارتباط باشید.